Tekst er et fantastisk værktøj, der kan målrettes alt og alle. Personligt er jeg ret vild med uformelle tekster, der alligevel får formalia på plads. Som fagligt velfunderede og underholdende debatindlæg, blogs og kronikker. Måske endda noget for dig?
Content Marketing
Som virksomhed sikrer du dine kunders interesser ved at levere det rigtige produkt til den rigtige tid. Ved at gøre ting lettere. Ved at fratage kunden de dårlige valgmuligheder, og rådgive ham sagligt på et gennemsigtigt grundlag.
Content Marketing er god, redaktionelt baseret markedsføring. Og den slags er en holdindsats, hvor stærke profiler formidler deres holdninger og best practices, deler gode cases og hjælper modtageren til at blive klogere. Det handler ikke om at gøre kunden til ekspert, men om at vise, at virksomheden har eksperterne.
Gennem Content Marketings redaktionelle indhold har I mulighed for at formidle, hvem I er, og hvad vi kan. Sådan positionerer I jer som en troværdig og oplagt partner. For hvem vil ikke vælge den leverandør, der med al tydelighed viser, at de kan løfte opgaven og levere det stærkeste resultat?
Det er her jeg kommer ind i billedet. Som medspiller i skabelsen af den solide kommunikationsbaserede marketingstrategi. Og som udførende på en stor del af arbejdet, gennem interviews, blogs og cases.
Mit udgangspunkt er krydsfeltet mellem teknologi og forretning. Jeg er udstyret med en holdning til det meste, en stærk fornemmelse for it og teknologi, samt en enorm nysgerrighed, og lyst til at vide mere. Om alt. Og til at formidle den viden, så enhver kan forstå det. Og så interesserer jeg mig for at blive bedre, dygtigere og en lille smule klogere. Hver dag.